Secangkir Bicara Pembuka Cerita..

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh..

Menghasilkan sebuah nukilan atau karya bukanlah sesuatu yang mudah kerana ia memerlukan penekanan dari aspek bahasa dan susunan bicara madah. Lebih-lebih lagi kami bukan graduan dari kelas Sastera ketika era persekolahan dan memang cukup kalut dalam penghasilan sesebuah karya.

Namun minat mengatasi segala kemustahilan. Seperti kata orang, di mana ada kemahuan di situ ada jalan. Terima kasih kepada rakan-rakan yang sering berkongsi idea dan pendapat juga tunjuk ajar terutamanya kepada isteri tercinta Suzy, sahabat Wazy dan tak lupa buat korang-korang yang banyak memberi dorongan untuk kami terus menghasilkan idea-idea dan pengalaman baru.

Ribuan terima kasih aku ucapkan kepada korang yang rajin melawat blog simple ni dan semoga akan datang lagi cerita-cerita menarik yang akan menghiasi blog ini.

Sekian...

Sunday, February 7, 2010

2010 - Tahun Kegagalan Southern Wheel..?

Adakah ini hanya dongengan yang tak sudah²..? Gosip liar..? Tapi nyatanya ini adalah kebenaran yang disaksikan ratusan ahli² Southern Wheel Motorsports..Selepas 11 tahun penubuhan, pada ulangtahun ke-11 ini jugalah menjadi tahun pertama Southern Wheel tanpa konvoi ke mana² pada Cuti Tahun Baru Cina..Sebagai ahli, aku pun kecewa jugak..Dan kekecewaan ini turut dikongsi oleh ramai lagi ahli Southern Wheel..

Flashback..Konvoi 10th Anniversary of Southern Wheel Motorsports..



Apa reaksi korang terutama sekali mereka² yang terlibat secara langsung dengan kelab² berkereta ni, tahun pertama tanpa konvoi..Lebih² lagi konvoi CNY ni ibarat 'Opening Season' untuk Southern Wheel tapi terpaksa dibatalkan atas sebab² yang pada aku tak berapa nak kukuh alasannya..6 tahun aku bersama, tahun ni memang agak kecewa la..Lebih² pulak ahli² yang baru join kelab, tak dapat merasa kemeriahan konvoi ni..

Hopefully selepas ni HQ Southern Wheel akan lebih pantas dalam mengatur program² kelab..Jangan la ada kekecewaan lagi di kalangan ahli²..Nanti jangan disalahkan ahli pulak kalau program akan datang tak ade yang nak join..

1 comments:

Tenteraangin said...

x la begitu gagal,. hehhe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA | SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | JANGAN LUPA KLIK NUFFNANG
NO 1658

Rajin² Klik Sini

Blogger - We Care

Mari Bersosial

ShoutMix


ShoutMix chat widget

Followers

Komuniti

border=0
flash clock widgets for blogger